693 sm³ | 50 kW | 60 Nm | 800mm | 20 L |
Dvigatel hajmi | Quvvat | Aylantiruvchi moment | O'rindiq balandligi | Yoqilg'i bak sig'imi |
Haqiqiy uzoq masofali sayohat imkoniyatlari
Oldingi 19 dyuymli va orqa 17 dyuymli alyuminiy spitsa g‘ildiraklar bilan jihozlangan klassik ADV (adventure) konfiguratsiyasi yo‘lda a’lo darajada ishlash bilan birga yengil off-road yo‘llarini ham osongina bosib o‘tadi.
20 litrli yoqilg‘i baki 400 km dan ortiq masofani bosib o‘tishni ta’minlaydi, ixtiyoriy tez yechiladigan alyuminiy 3 ta yuk qutisi esa uzoq safarlar uchun yetarlicha joy
693 sm³ | 50 kV/9500 ayl/min | 60 Nm /6000 ayl/min |
Hajm (Displacement) | Maksimal quvvat (Max Power) | Maksimal aylanish momenti (Max Torque) |
Ishonchli haydov va qulay ergonomika
Keng rul va aerodinamik dizayn haydovchiga ishonchli va boshqaruvchan yurishni ta’minlaydi.
To‘g‘ri holatda o‘tirib haydash esa tabiiy va charchoqsiz ergonomika yaratadi — qulaylik va boshqaruv o‘rtasidagi muvozanatni saqlagan holda, bu universal o‘rta sinf mototsikli katta mototsikl hissiyotini beradi.
Keng | To‘g‘ri | Aerodinamik |
Hajm (Displacement) | Maksimal Haydash holati (Riding Position) | Korpus dizayni (Bodywork) |
150 mm
Old osma yurish masofasi (Front Travel)
Haqiqiy uzoq masofali sayohat imkoniyatlari
Oldingi 19 dyuymli va orqa 17 dyuymli alyuminiy spitsa g‘ildiraklar bilan jihozlangan klassik ADV (adventure) konfiguratsiyasi yo‘lda a’lo darajada ishlash bilan birga yengil off-road yo‘llarini ham osongina bosib o‘tadi.
20 litrli yoqilg‘i baki 400 km dan ortiq masofani bosib o‘tishni ta’minlaydi, ixtiyoriy tez yechiladigan alyuminiy 3 ta yuk qutisi esa uzoq safarlar uchun yetarlicha joy beradi.
Tog‘lar sizni chorlaya
19/17 | 20L |
G‘ildiraklar | Yoqilg‘i baki sig‘imi |
Sarguzasht uchun mo‘ljallangan ikki silindrli dvigatel
700MT ishonchli va sinovdan o‘tgan 693cc hajmdagi dvigatel platformasi bilan jihozlangan. U 9500 rpm da 50 kW gacha quvvat va 6000 rpm da 60 Nm maksimal moment hosil qiladi. Bu esa yo‘lda yurishda ham,
693cc | 50kW / 9500rpm | 60Nm / 6000rpm |
Dvigatel hajmi | Maksimal quvvat | Maksimal moment |
Ishonchli yurish va qulay ergonomika
Keng rul va aerodinamik dizayn haydovchiga ishonchli va hukmron yurish imkonini beradi. Tik holatda o‘tirish esa tabiiy va charchatmaydigan ergonomikani ta’minlaydi — bu qulaylik va boshqaruvni birlashtirib, ushbu universal o‘rta sinf mototsikliga katta mototsiklga xos hisni beradi.
Keng | Tik | Aerodinamik |
Rul | O'tirish xolati | Korpus dizayni |