Haqiqiy Skrembler | 55 kilovatt / 8500 aylanish/minutda | Aurora moviy | 68 Nyuton-metr / 6500 aylanish/minutda |
Ko‘rinish | Quvvat | Yangi rang | Burilish kuchi |
700CL-X ADVENTURE.
Retro uslub
Toza Skrembler uslubi
Ko‘tarilgan rul, bir butun o‘rindiq yostig‘i, spoke (egilgan) diskli g‘ildiraklar va off-road (yo‘ldan tashqari) shinalar — bularning barchasi funksionallik va qulaylik uchun yaratilgan.Yangi Aurora Moviy rang bilan uyg‘unlashgan holda, “suzuvchi havo kemasi” uslubidagi yonilg‘i baki himoyachilari va X belgisi CL-X oilasining dizayn DNKsini ajratib ko‘rsatadi.Mat bo‘yoqli yonilg‘i baki ustki himoyasi va ichki dekallar esa nafislik va yumshoqlikka to‘la.
Yangi | CL-X oilasi |
Rang | Dizayn uslub |
Ishlash ko‘rsatkich
Buzilgan yo‘llardan qo‘rqmaydi
Optimallashtirilgan past tezlikdagi silliq chiqish, maksimal quvvat — 55 kVt @ 8500 ayl/min, va maksimal aylanish momenti — 68 N·m @ 6500 ayl/min.
To‘liq sozlanadigan KYB osma tizimi, butunlay payvandlarsiz ishlab chiqarilgan g‘ildirak markazi va Pirelli ko‘p yo‘nalishli (all-terrain) shinalari — bularning barchasi off-road (yo‘ldan tashqari) yurishda barqarorlik va ishonchni ta’minlaydi.
55 kilovatt quvvat / 8500 aylanishda | KYB osma tizimi |
Quvvat | To‘liq sozlanadigan |
Boshqaruv
Sport uslubidagi to‘plam — haydash zavqini oshiradi
CF-SC slipper mufta pastki uzatmaga tushishda yuzaga keladigan bezovtalikni sezilarli darajada kamaytiradi, bu esa xavfsizlik va qulaylikni oshiradi.
Yengil vaznli | Qalinlashtirilgan |
Ikki kishilik o‘rindiq yostig‘i |
Bemalol
Noyob elektron boshqaruv yordamchilari
Elektron gaz tizimi bilan jihozlangan ushbu modelda Off-road (yo‘ldan tashqari) va Street (shahar) rejimlarini tanlash mumkin. Bu esa har xil yo‘l sharoitlariga mos haydash tajribasini taqdim etadi.
Orqa g‘ildirakdagi ABS tizimini bitta tugma bilan boshqarish — boshqaruv zavqini yanada oshiradi.Aqlli yoritish tizimi
Atrofdagi yorug‘likka moslasha oladigan zamonaviy yoritish tizimi haydovchining xavfsizligi va qulayligini ta’minlaydi.
Aqlli | T-box |
Yoritish tizimi |